lördag 1 oktober 2011

Underbart!!!

Det är så himla underbart väder! Solen strålar och det är varmt. Jag njuter varje sekund av detta underbara. Precis en sådan energipåfyllning som behövdes. Min dag har hittills spenderats i hönshuset där jag har rengjort och gjort fint till Nubbe och hans brudar med barn. Jag har även hunnit med att plugga en hel del vilket känns oerhört skönt. Instuderingsfrågornar har jag kört igenom en gång i alla fall och en del sitter ganska bra i alla fall. Utöver det så är ett lass med ved inkört också så man inte får frysa i vinter ;) Anar att det kommer bli ännu en vargavinter med massor av snö och minusgrader. Kvällen ser ut att bli hyfsad lugn och kanske blir det en liten tur ut och spana läget.

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...