måndag 17 oktober 2011

Oh my god!!!


Vad har hänt mig? Jag har en sån sjujäklars energi idag och för en gångs skulle känner jag mig på väldigt bra humör. Eftersom dagens studiebesök blev inställt fick jag helt plötsligt en ledig dag vilket inte hör till vanligheterna. Började dagen med en timmes rask promenad med Elektra för att sedan starta en maskin med tvätt, bakat två omgångar med bullar, städat sovrummet grundligt och bytt sängkläder. Har även städat ut en garderob och nu jäser det en omgång med bröd. Åh vad det är underbart med all energi och jag hoppas verkligen det håller i sig. Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...