torsdag 13 oktober 2011

Jag är en tjockis!

Varför skulle jag ställa mig på vågen idag och inse att jag har gått upp 3 kg?
Har i och för sig inte vägt mig på ett tag så de har väl smygit på sakta men säkert. Och det är inte alls konstigt med tanke på min kost och obefintliga motion. Nä nu får det vara nog med detta slarv! Måste ju komma i mål någon gång. Så idag ligger en rejäl promenad inlagd på schemat, äta ordentligt och inte slarva med maten. Jag vägrar att blir "TjockisTess" igen.Vet ju att jag har en viss förmåga att äta mer när det känns lite jobbigt och det har varit väldigt mycket nu i skolan och annat också för den delen. Men nu är det inga undantag som gäller. Här ska fyllas i matdagboken that´s it!

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Du är ju så fin nu! Inget att hänga läpp över 3 kg för dom har du snart sprungit bort! Kram

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...