torsdag 6 oktober 2011

En kulen natt...

Ja, jag mår inget vidare idag eller rättare sagt inatt. Känner mig som en klubbad säl. Det blev till att snällt stanna hemma idag för jag vill inte smitta ned varken kollegor eller barn. Nu orkar jag ju i alla fall att sitta upp. Har legat och halvsovit i soffan framför en dvdbox med "Tre Kronor". Det är egentligen ganska knäppt. Denna serie som man följde febrilt varje vecka under 90-talet. Det var liksom en liten höjdpunkt i veckan. Jag kommer ihåg en hel del av händelserna och rollfigurerna trots allt. Vem kan liksom glömma bort Bimbo, Reine, Olga, Klimax och framförallt den där hemska Katta. Haha...Stör mig lika mycket idag som då på Katta som rollfigur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...