fredag 7 oktober 2011

Äntligen!!!

Äntligen är precis vad jag säger nu. För lönen har kommit eller alla fall i form av en check. Dessutom mår jag bättre också :) Något avsnitt till med "Tre Kronor" så når jag snart toppformen. I helgen ska jag fixa de sista inlämningsuppgifterna i delkurs 2. Ska förmodligen hinna läsa klart Camilla Läckbergs senaste bok "Änglamakerskan" också. Det ser ut att bli familjkväll med sällskapsspel och smörgåstårta imorgon kväll. Hur mysigt som helst :) Eller i alla fall om jag vinner!
Det där med  tävlingsinstinkt är nog något som har kommit ju äldre jag blivit, kan inte minnas att jag var så tävlingsinriktad när jag var mindre. Fast jag är ju alltid en bra förlorare...typ ibland i alla fall. Kram//Tess

2 kommentarer:

  1. Hah...Den där bra förloraren skulle jag minsann vilja träffa!

    SvaraRadera
  2. Instämmer! Jag vet hur jäklig du är på monopol!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...