lördag 10 september 2011

Snyggot!


Jag har  smuttat på ett glas vitt så jag tror inte mitt omdöme är påverkat.
Jag känner mig så jäkla snygg ikväll! Underbart när en sån känsla infinner sig.
Särskilt när man har dagar man helst skulle vilja dra en gammal filt över sig.
Om 10 dagar är det ett år sedan min viktresa började.
Tess är över 20 kilo mindre nuförtiden och det känns!
20:e September 2011 tänker jag åter verkligen finna inspirationen igen.
De sista 15 kilona ska bort! That´s it!

Kram på er//Tess

1 kommentar:

  1. Du kommer klara dessa kilon galant, men 15 kilo är väl ändå lite mycket? Vi vill ju ha en gnutta Tess kvar!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...