lördag 24 september 2011

Skål...

Sitter vid datorn och spenderar min tid med att svara på märkliga frågor, men jag finner det väldigt underhållande. Samtidigt får jag trots allt lära mig massor med nya saker. Ett glas rötjut och lite lagom lugn musik så blir det ganska mysigt. Jag borde väl egentligen sova istället, antalet sömntimmar den här veckan ligger nog inte på plussidan i alla fall. En fråga jag fick idag, blev jag faktiskt lite ställd över. Analyserande Tess har varit i farten sen dess. Är jag helt enkelt för galen samtidigt som jag är alldeles för feg? Ett litet tecken till och jag lovar att göra slag i saken. Någon form av liten vink eller nåt!

Nattinatt på er gott folk!

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...