torsdag 1 september 2011

September...

Inte klokt att det är September redan. Vart tar alla dagar vägen? Tiden rusar förbi och visst kan jag erkänna att jag hoppas att 2011 snart är slut, men det behöver inte rusa fram i 200 km/h. Längtar efter 2012 för jag tror nämligen att det kommer bli ett underbart år. Examendags och kanske finna det där lilla extra! Men vad gör man för att förgylla de dagar, de veckor och månader som är kvar under 2011? Närmast inplanerat är bokmässan i Götet. Tyvärr får man ställa in Cinderella-båten :(  Förhoppningsvis blir det även en Halloween-fest som blivit lite av en tradition och en Veronica Maggios spelning i Huskvarna. Funderar även på en helg i Stockholm, kanske för att inhandla julklappar. Vore trevligt att bo på hotell, skämma bort sig lite (Ja jag vet jag älskar hotellfrukostar). Någon som vill joina???  Mina krav är följande: Du måste vara glad, ha rustade fossingar för shopping och känna för en öl eller så på kvällen ;)

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...