söndag 25 september 2011

Så sjukt ridsugen!



Ikväll sitter jag och drömmer mig fram i tiden. Saknar att rida något så enormt idag. Har tittat på mängder av hästannonser. Ska man köpa häst ska man göra det på hösten för det brukar bli några kronor billigare, men jag ska inte köpa häst nu. Först ska skolan klaras av och jag ska veta vad jag vill sen så kanske. Kan t.o.m saknar min tjuriga sommarhäst som synes på kortet. Nä 2012 så får det bli hästköp, jag vill rida!  Dock ska jag inte köpa en fjordhäst, men det förvånar mig ändå inte om det skulle råka bli en sådan i alla fall!

Kram//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...