måndag 19 september 2011

Måndagskväll...

Större delen av dagen har spenderats i skolan i Jönköping. Tack och lov blev det lunch på Liban Deli med underbara Lisa. Jag skulle kunna leva på den maten där. Kände att det var dags att frossa lite idag eftersom imorgon är det precis ett år sedan jag tog mig i kragen med vikten. Så nu har jag bestämt mig för att åter ta mig i kragen imorgon och jaga bort de sista kilona för evigt. Det måste bli rutiner på promenader och äta bättre kost igen. Jag har inte gått upp något i vikt vilket är skönt så här kommande årsdagen utan hållt mig stilla nu de sista två veckorna. I övrigt är jag så trött på mycket nu. Vill uppleva något, göra nåt nytt i vardagen, känna glädje och ha roligt. Så här skoltrött har jag nog inte varit sedan i gymnasiet, vilket resulterade att jag hoppade av. Nä jag ska inte hoppa av skolan nu sista terminen, men jag är ärligt skittrött på studentlivet. Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Se till att roa dig på helgerna i alla fall vännen!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...