torsdag 1 september 2011

Laddat mina batterier!

Jag var så trött igår kväll efter att ha arbetat samt läst en massa kurslitteratur att jag bara tog på mig skorna och tog en rejäl promenad rätt ut i skogen. Skönt att bara komma ut även om det var en hel del älgflugor i skogen som älskar att terroriserar mig. Det var så tyst och härligt under min promenad, underbart att få rensa huvudet. Måste försöka komma igång med mina promenader nu när jag har kommit in i arbetet och skolan. Det är så avkopplande :) Naturligtvis sprang jag även på kantareller ute i skogen också. Så en halv korg blev det och det va nya ställen som jag fann vilket alltid är ett plus i kanten.  Idag står det mer läsning av kurslitteratur på min planering och dessutom ett besök hos tandläkarn :( Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...