söndag 11 september 2011

Girls just wanna have fun


Vilken bra kväll det blev igår! Bästaste H var här och vi käkade, snackade skit och så åkte Singstar fram efter att H tjatat på mig ett tag. Singstar var värsta grejen jämt förr på våra fester. Och till med jag vann ett antal gånger igår. Det sjuka är bara att när vi trodde klockan var typ halv ett så var klockan kvart i två. Tiden går fort när man har roligt. Får nog bli singstarkväll snart igen!

Idag blir det att skriva på examinationsuppgifter. Tänkte få minst en klar i alla fall. Dessutom har jag tänkt att ta en långpromenad med Elektra. Känner att min rygg behöver en rejäl promenad. Måste bli bättre på att ta mig i kragen med mina promenader!

Kram//Tess

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...