torsdag 22 september 2011

Buzzador - Testa Digster!


Tudeluuu! Som många av mina vänner vet är jag en sk Buzzador.
Det vill säga att jag får erbjudandet att deltaga i en del kampanjer
som innebär att jag får testa produkter och dessutom dela med mig.

Nu är det helt enkelt dags att få testa Digster som är en sajt som fixar
trevliga listor på musik t.ex. till Spotify genom att du fyller i vad du gillar.
Sugen på att testa Digster Premium i 6 månader?
Skriv en kommentar med e-post så får du koden!

1 kommentar:

  1. Givet! :)
    Är själv en buzzador, men har inte fått ngra roliga kampanjer ännu :)

    trollduvan@hotmail.com

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...