torsdag 18 augusti 2011

Trött

En styck trött Tess som snart ska sova för att orka med morgondagens arbete. Denna dag har varit en aning märklig, men nu känns det bättre. Ibland blir det verkligen inte som man har tänkt sig. Tror nog att lite sömn kommer att göra mig gott. Ikväll har jag dessutom köpt jultidningar och jag måste erkänna det känns som de kommer tidigare och tidigare för varje år som går. Fast jag gynnar gärna små företagssamma barn. Vet ju att jag själv älskade att få sälja jultidningar för att tjäna några kronor och få en spännande premie. Det är nyttigt och gynnar matematik hos barnen. Det blevju  att man gärna satt och räknade ihop för hur mycket man har sålt ;) Känns helt galet att det är fredag imorgon. Dessa dagar har passerat fort! Fast jag längtar till helgens bravader och imorgon eftermiddag ska jag och min kära mor göra smörgåstårtor till lördagens kalas i alla fall bottnarna som sedan garneras på lördag. Jag måste verkligen se till att röra mig mer nu, kommer gå upp i vikt snart om jag fortsätter att äta en massa gott. Kram//Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...