torsdag 25 augusti 2011

Plugg

Idag har jag skrivit på min examinationsuppgift så nu är den faktiskt klar.
Nu ska man bara överleva den muntliga examinationen också.
Jag har en hel del inlämningar i höst samt en minitentamen.
Får väl se om man slipper en omtenta även sista gången?
Vore ju trist att bryta trenden.

Vad händer annars? Förberedelser för helgen of course!
Jagat en liten fet shetlandsponny, fjäskat för hönsen eftersom jag har rensat kylen.
Ärtor är grejer tycker gänget i hönsgården. Mer ärtor tack!
Ska även ladda batterierna för imorgon ska jag arbeta *Wiii*

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...