tisdag 2 augusti 2011

Go´kväll...

Go´kväll!

Det föll regn för en stund sedan, men annars har vädret varit alldeles underbart. Jag har ökat på solbrännan idag och passat på att njuta av min ledighet. Legat ute på filten och bläddrat igenom gamla tidningar som nu ska slängas. Förena nytta med nöje. Inser att min 30 års dag närmar sig med stora läskiga steg och det finns liksom ingen återvändo. Vad hände? Hur kunde dessa år gå så fort? Jag var ju nyss 15 år och brummade runt på en moppe. Inser väl att jag har inte åstadkommit allt jag hade tänkt att jag skulle ha gjort innan jag fyllt 30 år, men men man får väl inte gnälla. Jag lever ett ganska bra liv trots allt och snart är skolan klar. Jobb har jag redan trots jag inte är klar i skolan så jag ska inte klaga. Imorgon hoppas jag på ännu mer sol så att solbrännan kan ökas på lite till samt att jag kan läsa ut boken jag håller på med. Kram//Tess

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...