tisdag 16 augusti 2011

Gekås - De gula kassarnas land...


Vilken underbar dag! En tur till landet med de gula kassarna. Kan det bli bättre? Dock en del människor, men inte så att det var olidligt trångt. Plånboken fick en snabb-bantning och blev en aningens tunnare typ sådär 3500 kronor och då har jag varit jätte-egoistisk och bara handlat till mig själv.  Det värsta är ju att stället blivit så stort så man orkar ju knappt passera alla avdelningar längre. Var inte ens inne bland hästgrejerna utan nappade lite godsaker till Elektra och Missan. Blev alldeles förtjust i en kappa som snällt fick följa med mig hem i min andra runda in på varuhuset den sk kompletteringsrundan ;) En massa andra plagg fick naturligtvis också följa med mig hem. Så underbart roligt att shoppa när man får leta efter strl M numera och inte leta efter XL. Härligt att få hänga tillbaks kläder som helt enkelt är för stora när man provar. Nu blir det snart rakt ned i sängen för imorgon väntar mitt arbete :) Kram//Tess

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...