söndag 21 augusti 2011

En märklig dröm


Inatt har jag drömt massor. Den senaste tiden har jag knappt drömt, men inatt har jag fått uppleva både action och annat. Visst är det märkligt det här med drömmar? Det blir ju ibland som om man vore med i en film. I drömmen inatt delade jag hus med några vänner där vi bodde och hade fest varje dag. Bara en sån sak talar ju om att det inte är på riktigt eller en sanndröm. I alla fall så kom den ena efter den andra till vårt hus och hälsade på. Personer som jag kanske träffat max 1 gång i mitt liv. Man kan ju undra hur man tolkar en dröm som denna *Skratt* Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...