fredag 5 augusti 2011

Drömmar...

Några av mina drömmar...

Sitter och drömmer mig bort ikväll lite.
Drömmar är till för att fantisera och hoppas på att de slår in.

" Bara en dröm säger snusförnuftet, då har man glömt att drömmar skapar verklighet!


Blir jag snuskigt rik skulle jag väldigt gärna ha ett hus med rejäl veranda.
Tänk att sitta där och mysa me den man tycker om :)


Närhet till sjö och skog...Nu har jag i alla fall nära till skogen :)



En haflinger! Eller en fjordhäst eller en nordsvensk!
Vill ha en ridbar häst nu!



Resa till Island, men det finns så många platser jag vill åka till.
Skottland, Australien, Usa, men frågan är om jag kommer iväg?
En lyxkryssning i medelhavet hade också suttit gott.

Vad drömmer ni andra om?
Har någon dröm slagit in?

2 kommentarer:

  1. Jag vet nog allt vad Tess drömmer mer om med tanken på drömmen inatt. För min egen del har drömmen om kärleken slagit in i alla fall. Vill inte byta bort min gubbe för allt smör i småland.

    SvaraRadera
  2. En sommarstuga vid västkusten är av mina drömmar! Har än så länge bara husvagn!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...