måndag 27 juni 2011

Vad är en sommar utan mord?



Precis som dagens rubrik så hör liksom mord till sommaren lite dock i bokform. Jag älskar att ligga ute i lagom strålande sol och läsa vare sig det är en kriminalhistoria eller rena rama tantsnusket. Det är avkoppling för mig att ägna någon timme åt att bara läsa och njuta av det fina vädret. Idag har jag läst ut Mons Kallentofts fjärde bok som heter "Vårlik" och den fick godkänt. Känner nu att jag måste införskaffa hans femte bok som heter den femte årstiden. Nu ska jag gå till min lilla bokhylla och hitta en annan bok som väntar på att få bli läst. Känner mig osocial och knäpp, så då är det lagom att ligga på en filt och bara vara en bokmal. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...