söndag 26 juni 2011

Underbart!!!

Det är underbart väder idag. Som jag har längtat efter solens sköna strålar så idag försöker jag verkligen vara ute hela tiden. Har hunnit klippa gräset och pysslat lite ute. Nu blir det solstolen om en stund med en bra bok. En dålig sak är dock att jag har börjat få ont i halsen IGEN. Känns lite som sandpapper :( Har verkligen inte tid att bli sjuk nu. En annan dålig sak är att jag är trött på mig själv för att jag är sån jäkla fegis, men visst gårdagen spelar in som en faktor också. Varför ska jag vara så här för? Fick förfrågan av en vän att dra till Sthlm för en weekend framöver. Kanske vore nåt för min något förvirrade hjärna?

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...