måndag 27 juni 2011

Skärpning...

Nu får denna Tess skärpa sig! Vägde mig imorse och insåg att jag får hamna i "Hall of Shame" ett tag. För jag har nämligen gått upp ett helt nedrans kilo på denna midsommarhelg. Rena rama skandalen! Trots förkylning så har jag varit ute och promenerat en timme med Elektra som studsade runt av glädje. Här ska det inte bli någon mer viktuppgång!

Men det är klart! Var en tur till Skara igår och i Falköping på vägen dit så finns det Mcdonalds och gissa vem som vräkte i sig Big Mac & Co? Jo jag såklart samt resgodis i form av Ahlgrens bilar. Att jag går upp i vikt är ju inte märkligt! Nä dags att ta sig i kragen och inse att man blir inte smal av att äta en massa.

Kram//Tess

2 kommentarer:

  1. Det är bara att kämpa på! Kram

    SvaraRadera
  2. Lilla sötnöten! Det är ju bara ett kilogram! Räcker du äter choklad en gång så är det löst!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...