tisdag 28 juni 2011

Över stock och sten!


Efter att ha intagit frukosten så tog jag och Elektra en lång promenad. Det var verkligen över stock och sten, så nu har kalorier förbränts. Så nu har vi laddat med frisk luft i lungorna. Avkopplande är det också att traska runt i skog och mark. Önskar bara att min hosta kunde ge mig sig för det är verkligen en sådan hosta som river loss i bröstet * Usch *. I övrigt idag ska jag lasta av ett lass med ved i vedskjulet, sola, läsa och bara vara. Precis vad jag behöver, rensa huvudet från en massa grubblande tankar. Kram//Tess


(Obs jag stryper inte Elektra på detta kort ;) Tror bara hon ville visa sina fina gaddar )

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...