torsdag 16 juni 2011

God morgon!

God morgon allesammans!

Dagen började med lite pappersarbete. Jag har mina stunder då jag är flitig ;) Min dag är inte så fullbokad än, men har planer på att sola och klippa gräset i alla fall. Dessutom borde jag ta en långpromenad - får ju inte glömma att förbränna kalorier heller. Jag är dessutom lite grubblande idag då jag fick ett väldigt gulligt meddelande igår, men jag vet varken ut eller in angående det. Man får väl helt enkelt säga "Tack" och hoppas att personen i fråga kan nöja sig med det ett tag tills jag grubblat klart.

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Tell me more om meddelandet du fått. Nu blev jag ju nyfiken!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...