fredag 11 februari 2011

Trött på att vara en tjockis...


Nä nu måste jag ta tag i mitt tråkiga och tjocka liv och få de sista kilona att emigrera. Jag är trött på att vara en tjockis sen måste jag få hjärnan att inse att jag blivit mindre för trots att jag har tappat många kilo så ser jag fortfarande mig lika stor som när jag startade viktnedgången. Det är knäppt att man kan stå hemma i spegeln och se sig som fortfarande 93 kg tung, medans man kan passerade en spegel i en butik och inte känna igen personen som passerade i spegeln. Hjärnan är helt enkelt en komplicerad manick. Sen ska det bannemej solas för jag är vit som en ipren. Nä nu ska Tess bli het som få. Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...