måndag 28 februari 2011

Spå i låtar

Så, ta närmaste spellista och tryck på shuffle, svara sedan frågorna i ordning med de låtarna som dyker upp

1. Vem är du? - Girls just wanna have fun - Jag är alltså tjejen som vill ha roligt!

2. Vad är du? - Mikrofonkåt - Ja jag är nog det

3. Hur mår du idag? - The River - Antagligen lite sorgsen...

4. Vad kommer hända idag? - Bad romance - Haha...Så patetiskt!

5. Vad händer i helgen? - Heaven - Eh ska jag till himlen?

6. Hur kommer ditt liv bli? - Waiting for a star to fall - Okej ska jag vänta på en stjärna?

7. Hur ska du ta dig dit? - Every Rose has it torn - Hmm...

8. Kommer du gifta dig? Red red wine - Okej kan det vara drycken på bröllopet? ;)

9. Kommer du skaffa barn? - So what - Det blir nog inga knoddisar!

10. Hur var/är det i skolan? - Walk of life - Det stämmer!

11. Hur ser dina vänner på dig? - Pokerface - What?

12. Hur ser resten av världen på dig? - Seglaren - Hmm jag är defintivt ingen seglare!

13. Vad är det bästa med dina vänner? - Beautiful ones - Jajamän

14. Vad sa dina föräldrar när du föddes? - You got it - Klart jag har

15. Vem trånar efter dig i hemlighet? - Bad boys - Hahaha

16. Hur gör man dig glad? - Fält av guld

17. Vilken sång beskriver dig bäst? -Well, Well, Well - Undra om detta står för velig?

18. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Hallejuha - Gärna!

19. Vad gör dina morföräldrar just nu? - Imagine - Mormor fantiserar om våren och blommor.

20. Vad tycker du om det här testet? - Fuck You - Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...