fredag 21 januari 2011

Ridsuget kallar...

Jag saknar ridningen så kopiöst mycket. Nu har jag ju dock möjligheten att inandas två stycken söta ponnier, men jag saknar att ta en skogstur. Fast om ett år är utbildningen klar och vem vet kanske finns tiden och inspirationen då. Men jag har lovat mig själv att inte införskaffa någon fjordhäst, fast det skulle inte förvåna mig alls om jag kommer hemsläpandes med en fjordis ändå. Fast det lutar lite åt islandshäst alternativt haflinger....Gah det är så svårt eller varför inte en nordsvensk!?! Dock skulle jag bli väldigt förvånad om jag investerade i ett svenskt halvblod.



(Den fina damen som jag fick låna en sommar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...