söndag 9 januari 2011

Good morning!


Pigg som en mört :) Trots jag var på tjejkväll igårkväll. Det var precis vad jag behövde dvs. koppla av och vara social med trevliga människor. Dock fick jag en upplevelse på hemvägen. Det gick verkligen inte att köra uppför vår backe hem för den var snorhal, så det blev till att halka hem i mörkret sista biten till fots. Jag föll som en gran under gudrun i en snödriva, så det kan hända att jag låg där och fnittrade tills jag lyckades ta mig upp :) Men det beror inte på alkoholintaget utan pga snorhal väg fick nämligen gå i kanten av vägen där det fanns snö...
Kram//Tess

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...