fredag 31 december 2010

2010



1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ja att gå ned i vikt hela 16.5 kg hann det bli.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej


4. Dog någon som stod dig nära? - Nej
5. Vilka länder besökte du? - Inser att jag har hållt mig hemma i år.

6. Är det något som du saknat under år 2010 som du vill ha år 2011? - Saker på p som pengar t.ex.

7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? - En oktoberkväll...
8. Vad var din största framgång under 2010? - Viktnedgången a 16.5 kg
9. Största misstaget? - Jag gör inga misstag ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Min stackars högra tumme bröts bakåt pga av en ensilagebal. Det gjorde förbannat ont!
11. Bästa köpet? - Det tåls att fundera på!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Nya kläder


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Japp
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2010? - Waka Waka - Shakira, Break your heart - Taio Cruz
15. Var du gladare eller ledsnare i år än tidigare år? - Defintivt gladare


16.Vad önskar du att du gjort mer? - Skulle tagit den där extra kursen Utomhuspedagogik.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Inte oroat mig så jäkla mycket.
18. Hur tillbringande du julen? - I barndomshemmet med nära och kära.

19. Blev du kär i år? - Tess är alltid kär ;)
20. Favorittvprogram? - Grey´s Anatomy
21. Bästa boken du läste i år? - Den trettonde historien av Diane Setterfield

22. Största musikaliska upptäckten? - Får faktiskt erkänna Jay Smith * Blir ju till mig av hans röst *
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Har ingen aning om vad jag önskade mig, men nöjd blev jag :)

24. Något du önskade men inte fick? - Näe

25. Vad gjorde du på din födelsedag år 2010? - Var ledig och hade jagat banditer på natten.
26. Finns det något som skulle gjort ditt år 2010 bättre? - Det finns väl alltid saker och ting som kan bli bättre, men jag vill inte vara bitter och gnälla nu :)
27. Hur skulle du beskriva din stil under år 2010? - Varierande!

28. Vad fick dig att må bra? - Livet ;)
29. Vilken kändis var du mest sugen på? - Johnny Depp såklart
30. Vem saknade du? - Hehe...hemligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...