tisdag 23 november 2010

Dag 4 - Det här åt jag idag


Som många i min bekantskap vet så får jag endast 1589 kalorier per dag.

Det är det som resulterat min lyckade viktnedgång samt motion på det.

I alla fall idag ska jag redovisa vad jag har käkat.

Jag älskar knäckebröd! Så det blir en del sådana varje dag med en klick becel samt någon smakstark ost. Utöver mitt knäckebrödsätande har jag idag faktiskt ätit köttbullar, kokt potatis och en klick lingonsylt. En och annan frukt har intagats liksom en tomatsoppa till middag, men nu får det vara slut på mitt ätande för idag. Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...