lördag 20 november 2010

Dag 1 - Presentera mig själv

Therese är mitt namn, men kallas för Tess. Jag föddes i Augusti på Värnamo BB 1981. Tiden har sedan rusat förbi och jag har hunnit bli hela 29 år. Större delen av mitt liv så har jag bott ute på landet och har antagligen på grund av detta ett stort intresse för djur och natur.

Under mitt liv har jag gjort en hel del. Jag var inte särskilt förtjust i skolan från med sjunde klass och efter ett år på gymnasiet hoppade jag för att ge mig ut och arbeta på industrin. Det tog ett antal x år i ett antal x olika branscher innan jag fann mitt kall och därför studerar jag nu till förskollärare och har lite mer än ett år kvar.

Ett antal djur har funnits i mitt liv allt från minigrisar, getter, hästar, hundar, katter, får, höns med mera. Dock har intresset svalnat lite då det finns tråkiga stunder som djurägare när djuren blir sjuka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...